dissabte, 14 d’abril del 2012

El club TRI-BU




Tinc el plaer de presentar-vos el meu club de triatló, el club TRI-BU. Avui, quan baixava de Farners, d’una caminada solidària, parlava amb una amiga i li deia, tot xino-xano, que me’n feia creus d’haver arribat fins aquí, fins a formar part d’aquest club de Triatló. Amb només un duatló a les esquenes, entro a formar part d’un club amb gent molt ben preparada físicament i de la qual em sento molt orgullosa; compartir espai en aquesta fotografia que veieu aquí em fa créixer. La meva trajectòria en triatlons la sabreu de seguida, no en tinc. Tot va començar fa cosa d’un any, quan un bon home amb molta paciència, va decidir, desinteressadament i sense res a canvi, entrenar-me amb btt. El trobareu per aquí a la foto amb el nom de J.Roura. A partir d’aquí em vaig anar engrescant tota soleta. El ciclisme de carretera era una espineta clavada; avui ja no la hi tinc, ha saltat en algun port de muntanya en un moment d’esbufec on ja no hi tenia cabuda dins la meva caixa toràcica.

A casa meva flipen. El meu pare cada dia em posa uns plats més grans de menjar i sempre que parlem d’esport i em mira, mou el cap de costat a costat com una barqueta en un mar en calma, tot per dir-me i fer-me entendre que estic cada dia més prima. Recordo quan vam formar el club de Voleibol quan tan sols tenia vuit anys. He arribat a embogir per aquest esport fins al punt de voler deixar la meva carrera. Avui em passa amb el ciclisme. I ara puc entendre que és perquè són esports que són capaços de fer-me desconnectar del món, i ara mateix aquest món em fa molt més feliç que l’actual, a on hi amago moltes frustracions, la més gran el meu treball professional que no sé quan el veuré realitzat. El meu petit gran món en l’esport em fa mantenir els peus a terra i el cap clar. Només escriure i recórrer móns sobre la bici són capaços de curar-me.

Em sento orgullosa de veure néixer un altre club aquí a Santa Coloma, el segon per a mi. He conegut gent fantàstica i amb la qui he connectat molt i molt bé. Espero que tingui molts anys de vida i que puguem gaudir de moltes triatlons i duatlons junts. Per la meva part intentaré seguir una màxima del senyor Jornet: “ deixa que el teu instint guiï els teus passos, ell et portarà a on més estimes”. Llarga vida al club TRI-BU.  

Començant per dalt i d’esquerra a dreta: Pep Figueras, Anna Garcia, Jo, Joan Figueras, Joan Roura, Núria Trias, Ivan Muñoz, Albert Forest, Marc Botella, Oriol Roura, Marçal Esparch i Ernest López. A la foto no hi surten però també són de la Tribu: Alfonso Tejedor, Neus Pastells, Xavi Sureda i Ismael Martínez. La meva tribu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada