dissabte, 27 d’octubre del 2012

Sigues ric i solidari!





Fa només cinc mesos d’aquells 100 quilòmetres, d’aquella passejada d’Olot a Sant Feliu de Guíxols, fa només quatre dies de la Trailwalker 2012. Una cursa solidària apadrinada per Intermón Oxfam de molt de renom que em té el cor robat.

Recordo quan vaig arribar a casa; el meu germà em va preguntar si la tornaria a fer l’any següent i si la volia fer amb ell. Quan m’ho preguntava, gairebé no podia seure a la cadira del mal que em feia tot però li vaig dir que sí. És una cursa que no et deixa indiferent i per a molts, va molt més enllà, és un repte tan solidari com esportiu. D’aquesta cursa en vaig treure experiències positives i negatives, però està clar que al final, o si més no per mi, em van pesar més les positives, ara entenc que hi hagi gent tan enganxada a les Ultra-trails.

Tot aquest rotllo és per dos motius: els primer per dir-vos que a l’Abril de l’any que ve 2013 una nova edició de  la Trailwalker ens espera a Olot  per acabar a Sant Feliu de Guíxols però abans, i aquí ve el segon motiu, hem de recaptar els 1.500 euros per col·laborar amb aquesta ONG que aquest any es dedicaran a Sahel, una zona en perill de forta sequera. I com ho farem per recaptar tants diners? Doncs vet aquí la primera idea de l’equip: fer loteria de Nadal! Aquest número que veieu aquí és la loteria del nostre equip! I us dic una cosa: li vaig vendre un número a un home que sempre que hi ha jugat, o li han tornat els diners o li ha tocat alguna quantitat més important. És un número amb màgia! Mentre fèiem la cursa del Puigsacalm, en Joan i jo vam vendre un número a un corredor que passava per allà, abans d’arribar als ganxos. Li vaig dir el número i el pobre home ja no va poder descansar...em va demanar que li enviés un dècim per correu ordinari, doncs au! Cap a Vic que se’n va!

Ja sabeu, si voleu col·laborar amb aquesta cursa solidària i voleu, a més a més, que us toqui la loteria, ja sabeu a on heu d’anar! L’equip, de moment som: Joan Roura, Sergi Torres i una servidora, ens falta el quart component, el meu germà al final ens ha donat llargues! S’ha ben escapolit!!! I per últim us diré que l’altre dia en Joan i jo vam comprar un número de loteria, el mateix que aquest 31288 i ens ha tocat! Aquí ho deixo!! Bon cap de setmana!!!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada